Blog
Vitale medewerkers vragen om een fijne werkplek
Synpro Office staat al sinds jaren bekend als leverancier van ergonomisch kantoormeubilair en kantooroplossingen. Maar wij zijn meer dan dat. Wij profileren ons als een kenniscentrum waar iedereen terecht kan met vragen over hoe je een ideale kantooromgeving kan creëren en hoe je dat kantoor kan omvormen tot een plek jouw medewerkers zich goed voelen.
Geslaagd nieuw kantoor Evodis dankzij samenwerking architect
Bij een nieuw kantoor horen natuurlijk nieuwe meubels. Zo kwam Evodis, leverancier van producten in de domeinen van elektriciteit en telecom, aankloppen bij Synpro Office om hen te helpen met de inrichting. Synpro Office zag het potentieel van de ruimtes en schakelde op hun beurt een architect in.
Een opgeruimd bureau: een must of niet?
Een opgeruimd bureau of ‘clean desk’. Het woord is een tijdje bijzonder ‘in’ geweest. Sommige...
10 maart 2021
De kantoortrends voor 2021
Het jaar 2021 dient zich aan als een spannend jaar. Dé hamvraag is: “Wat met Covid19? Krijgen we onze vrijheid...
26 januari 2021
Thuiskantoor inrichten: heb ook thuis aandacht voor je rug
Thuiskantoor inrichten: heb ook thuis aandacht voor je rug
24 november 2020
Hoe zo gezond en ergonomisch mogelijk thuiswerken tijdens de coronacrisis?
Nog langer thuiswerken: ergonomische bureaustoel wordt onontbeerlijk
Dankzij de Axia Focus ergonomische stoel voel ik me veel beter
Wat kan je zelf doen om je werkplek stressvrij in te richten?
Hoe richt je een ergonomische bureau in?
Het nieuwe bureauwerken: zitten, staan én bewegen
Een landschapskantoor: een goed of slecht idee?
Moe of pijn door bureauwerk: hoe vermijd je kantoorkwaaltjes?
21 mei 2020