Blog

Vitale medewerkers vragen om een fijne werkplek

Synpro Office staat al sinds jaren bekend als leverancier van ergonomisch kantoormeubilair en kantooroplossingen. Maar wij zijn meer dan dat. Wij profileren ons als een kenniscentrum waar iedereen terecht kan met vragen over hoe je een ideale kantooromgeving kan creëren en hoe je dat kantoor kan omvormen tot een plek jouw medewerkers zich goed voelen.

Geslaagd nieuw kantoor Evodis dankzij samenwerking architect

Bij een nieuw kantoor horen natuurlijk nieuwe meubels. Zo kwam Evodis, leverancier van producten in de domeinen van elektriciteit en telecom, aankloppen bij Synpro Office om hen te helpen met de inrichting. Synpro Office zag het potentieel van de ruimtes en schakelde op hun beurt een architect in.

10 maart 2021

Een opgeruimd bureau: een must of niet?

Een opgeruimd bureau of ‘clean desk’. Het woord is een tijdje bijzonder ‘in’ geweest. Sommige...

26 januari 2021

De kantoortrends voor 2021

Het jaar 2021 dient zich aan als een spannend jaar. Dé hamvraag is: “Wat met Covid19? Krijgen we onze vrijheid...

24 november 2020

Thuiskantoor inrichten: heb ook thuis aandacht voor je rug

Thuiskantoor inrichten: heb ook thuis aandacht voor je rug

Hoe zo gezond en ergonomisch mogelijk thuiswerken tijdens de coronacrisis?

Nog langer thuiswerken: ergonomische bureaustoel wordt onontbeerlijk

Dankzij de Axia Focus ergonomische stoel voel ik me veel beter

Wat kan je zelf doen om je werkplek stressvrij in te richten?

Hoe richt je een ergonomische bureau in?

Het nieuwe bureauwerken: zitten, staan én bewegen

Een landschapskantoor: een goed of slecht idee?

21 mei 2020

Moe of pijn door bureauwerk: hoe vermijd je kantoorkwaaltjes?

close

{{ popup_title }}

{{ popup_close_text }}

x