
Tijdens de eerste lockdown in het voorjaar van 2020 werden we allemaal verplicht van thuis te werken. Voor Tom Jehaes van TJ Consultancy was dit even wennen, want thuis had hij enkel oud bureaumateriaal staan, wat helemaal niet zo goed zat. Toen bleek dat het thuiswerken nog even ging duren, besloot Tom te investeren in ergonomisch bureaumeubilair. Synpro Office hielp hem een doordachte beslissing te nemen.
Rugklachten na lang zitten
Tom: “Ik was gewoon om degelijk bureaumeubilair op het werk te hebben. Dus die omschakeling naar thuiswerk in een oude stoel en gewone bureautafel was even aanpassen. Al snel merkte ik ook dat ik rugpijn kreeg van het lange zitten. Dat was voor mij het signaal om te investeren in ergonomisch materiaal.”
Teststoel voor 2 weken
Tom: “Ik wist meteen dat ik een zit-sta bureau wilde, omdat ik dit ook op het werk heb en ik hier heel positieve ervaringen mee heb. Maar een bureaustoel uitkiezen, dat was iets moeilijker. Gelukkig kon ik ten rade bij mijn buurman die bij Synpro Office werkt. Hij gaf me heel wat info over verschillende stoelen en ik koos er eentje uit om te testen voor 2 weken.

Duurzaam en kwalitatief
Tom: “Voor mij was het belangrijk dat de stoel duurzaam was en kwalitatief; iets degelijk wat een hele tijd meegaat. Ook de garanties vond ik belangrijk: dat als er iets mis is, je kan rekenen op vervangstukken en reparaties. Zo kwam ik uit bij de BMA stoel. Die zat heel comfortabel en heeft een leuke feature dat die begint te trillen als je te lang zit. ”
Extra service
En is Tom tevreden over zijn stoel en tafel? Tom: “De stoel is super en ook het zit-sta bureel, dan merk je toch een positief effect van als je dit regelmatig doet. Bij de levering is de stoel volledig ingesteld op mijn maat en kreeg ik nog heel wat tips over mijn houding. Ik zou het iedereen aanraden, ik ben heel tevreden van de service. Want weet je, je kan een heel dure bureaustoel kopen, of je kan de juiste stoel kopen. Ik koos voor de juiste versie die bij mijn lichaam past.”